Wednesday 3 April 2013

Cerita Tak Bertajuk

Bismillahirrohmanirrohim..

Assalamualaikum...
dan hallo. hallo. hallo!

Dipagi hari yang indah, damai dan sepoi-sepoi anginnya bertiup ni.. Aku menulis di dalam kelas 6 Karisma.. Kerana aku mendapat idea yang sangat merangsangkan opsss! MEMBERANGSANGKAN secara tiba-tiba.. OK~~

Pagi ni bukak FB je tengok-tengok dan aku look-look gambar pelakon Harry Potter terpapar.. Hati aq pon berdetik dan berdetuk! ayat apakah? Kenapa mesti gambar dia? Dan sangat tidak amat dan keterlaluan tidak BEST .. Beritanya tentang KEMATIAN dia.. Ok kematian.. Nak sedih.. Bukan aku minat dia pon. HEHEHEHEHEHEHE.. Siot kau Jemah. Tulah kan kalau Alah dah kata 'KunFaYaKun' dan semua nya akan terjadi.. Kematian kita tak dapat jangka.. Tapi nasib kau lah pelakon populer oi.. Mati kau sebagai seorang KAFIR. Maaf aku tak sempat nikah dengan kau.. Tak sempat bimbing kau.. Hek3..(tak tahu lah kalau cerita ni betul ke tidak)

*Perkara Di atas Hanya Mitos Semata-mata. ok. Mitos. Kepada semua Paparazi jagan cari saya. Saya bukan GF kepada SI HARRY POTTER ni.. ok!
Dah la HOT ..

#Dan sebenarnya yang mati bukan dia,, ntah la aku baca blog ni kate dia.. Baca blog ni pulak ckap watak pakcik dia yang mati ntah la..

Jeng. Jeng. Jeng

Ni cerita yang seterusnya. Sekarang ni aku tengah mencuba untuk Struggle ,bergelut, bejuang dan ber.ber.ber untuk target untuk dpt 3.7 ke atas utk next sem.

Huhuhuhuhuhu.. Jenuh aku nak cover pointer sem satu yang hadoooo je tu.. kih3.. in sha allah everything gonna be okay babeh!

Seterusnya aku amat terharu kerana masih ada juga insan-insan BERMULUT seumpama LONGKANG di Belakang Villa Sago milik ibu bapaku! puihhhh..

Sesenang hati je dia nak cakap aku ni lemah.. Hello ko tu cuma 0.09 pointer je beza ngan aku.. heh..
Dah la.. Siap lah kau.. Sem 2 aku jatuh kan kau.. Tu luck kau je kawan.. Ingat Allah tu MAHA MENGETAHUI.. Kau tak sentiasa ada di atas dengan attitude kau tu kawan.. kebebebebebeh la kau..

Sampai di sini sahaja cerita melalut aku untuk tika ini.. :)



No comments:

Post a Comment